marți, 25 mai 2010

bileţele norocoase din buzunare cu nimicuri

Cînd am să deschid ochii şi-am să simt în vîrful degetelor cum îmi mănîncă furnicile din amprente, am să ştiu că e deja ziua aceea, aleasă dintr-o pălărie mare de pai cu fundă roşie, într-un bileţel de dragoste cu scris mărunt, de la un băiat cu ochi de zar pentru fata pistruiată şi visătoare.
Cînd am să aleg ziua în care să te caut în căsuţele şotronului numerotat invers, am să port o fustă multicoloră, cu buzunare imense, prin care stau pitite tot felul de lucruri haioase şi inutile : o agrafă de birou cu cap de girafă, o gumă de mestecat cu aromă de kiwi, un abţibild cu nişte bretele albastre,un rest de creion cu vîrf tocit,un sfert de scoică slăbită de dorul de mare, un cercel-bufniţă şi un magnet în formă de coif.
Şi-am să privesc momentele acelei zile fără ochelarii cu dioptrii mari, muşcînd cu nesaţ din ceaţa vătuită ce va estompa tocmai inutilul, căci pe tine te voi găsi cu sufletul şi nu cu ochii, ce nevoie să am deci de ei?

Niciun comentariu: