marți, 30 iulie 2013

pe asfalt

Hai,vii odata? Inca nu e nimeni pe strazi si am sa iti pot arata radiografii de demisol si de intersectii si de mucegaiuri. Langa Gara de Nord, unde tot timpul ametesc, exista o prajitorie de cafea (?), stiu si numele strazii, e banal, cu un numar rotund si simplist, dar iti dai seama ce miros e acolo? sa prajesti cafea o viata, ce mai viata!

Hai, nu rade ! Pe strada Banu Maracine (fosta Cilindrului - pentru cei cilindrici ), trei puradei , doua ele si un el, negriciosi si nazbatiosi, se improscau cu apa in mijlocul trotuarului, cu harmalaie si ras cu tremurat de coaste, frumos ignorand atentionari si amenintari de imbolnaviri, pe asemenea temperaturi ce altceva sa faci, nu? Cu mintea mea (ne)serioasa am gandit ca as avea si eu pofta sa ma zbantui sub furtunul lunguiet cu apa racoritoare, trecand totusi serioasa pe langa cei trei, zambind numai pe interior.

Hai, razi! Baietelul a tipat dupa mine "Vrei si tu?" si mi'a improscat latura dreapta superioara, inclusiv lentila ochelarilor! Si am ras,na!

Hai, ce ai de zis?

Niciun comentariu: