joi, 18 februarie 2010

magic spell

treizecişicinci de biluţe negre înşirate pe un fir alb, pictate cu minipînze de păianjen, ce'mi vor mîngîia gîtul şi'mi vor da siguranţa nesiguranţei de cîte ori le voi purta.
cinci flori- prietene, două lalele şi trei frezii atît de puternic aromate şi atît de discrepante cu pardesiul gri şi umed al zile de azi, mă fac să'mi doresc să am un simţ olfactiv mult mai dezvoltat.
o masă de prînz cu meniu de student şi tango, cu paşi repezi pe străduţe plouate, apoi cu drumuri paralele, dar punctul de întîlnire e unul fără de care niciuna nu am fi la fel.
două filme, trei povestiri,două ore furate somnului.
multe urări şi gînduri de bine.
dacă ar fi să trag linie cu o bucată ciobită de cretă albă, aş scrie cu litere de copil ce abia învaţă alfabetul: a fost o zi bună.

Niciun comentariu: