sâmbătă, 9 ianuarie 2010

bilanţ imbulinat

Uf, e tare greu sa alegi, printre mineci bufante, materiale fluide, zebre si alte modele aranjate complicat. Asteapta toate,atirnind pe umerase metalice sau plastice, sa fie imbracate, criticate sau laudate, si poate luate acasa. da, si admirate.
Dintre toate piesele ce mi'au atins azi pielea, agatandu'se de par, de ciorapi sau poticnindu'se pe la genunchi, am ales o fusta neagra cu un pliu transversal, un pulover verde ce s'ar impaca foarte bine cu zapada, un ceai si o carte buna, o bluza mai tralala, si un miniportofel. La acesta am ezitat, sa fie cu buline sau cu flori? Dupa un sondaj rapid bulinele pareau sa castige. Am ales, insa, florile.
Ziua mea a fost superficiala, dar vesela. Se va incheia, linistit, cu un masaj la picioare cu crema mentolata, un ceai de caramel si un film usor.

Niciun comentariu: