marți, 26 ianuarie 2010

în timp ce eu mă întorc.

nu am ieşit din casă de sîmbătă. am mutat dulapul cu căni şi pahare în dormitor, alături de cursuri, creioane, cărţi, pixuri colorate pentru memoria fotografică. am pictat în multe nuanţe de maroniu şi efervescent, cănile şi paharele. le privesc urmele, asemenea unor muşcături ce lasă echimoze.
m'am întîlnit din cînd în cînd cu frigul, dar voalat, nedăruindu'mă cu totul, el ştiind că e primit doar pentru a'mi transforma himerele în ţurţuri.
da, am să'i folosesc apoi pentru a spăla cănile.
visez la o mare din care să crească, fără rădăcină, gheţari. să mă aştern, divizată în tristeţi şi zîmbete amare, să mă uit acolo.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Cred ca mi-ar placea sa iau o pauza in dormitor, alaturi de tine si cesti, sa pictam cu gheata un roz prafuit si in final, pentru ca meritam, putine raze de soare de la fereastra.

zenobia spunea...

A Dreamer, de ce nu? :)