miercuri, 27 ianuarie 2010

gînduri de cerneală

Ne-am intalnit odata la sala Dalles. Te-ai uitat zambind la cerceii mei cu gargarite si mi-ai spus ca in ziua de azi daca vrei sa cuceresti o fata o poti face daruindu-i gargarite. Iti amintesti ce ti-am raspuns? Ca mie imi plac inainte de a fi la moda.
.....................................................................................

Am primit de Craciun un semn de carte in forma de paianjen. Ii agati piciorusele de marginea paginii, iar cand inchizi cartea i se vad doar ochii. E haios.
.....................................................................................

Am fost la ICR la o serie de scurtmetraje realizate de un regizor roman. "Despre Biju" ( de ce tocmai Biju, m-am intrebat, bietul baiat!) este un film despre un baiat singur, care se spala pe dinti scotand pasta din capatul celalalt al tubului si o pune pe partea opusa a periutei. Biju avea un prieten foarte bun, dar la un moment dat s-au certat. Apoi s-a imprietenit cu un gandac, caruia ii dadea sa manance in fiecare dimineata si pe care l-a botezat Vasile.

Niciun comentariu: