duminică, 29 august 2010

nehotărâre

să scriu sau nu despre texturile stranii pe care le-a incercat ziua de azi asupra pielii mele, infiorând-o si infrigurând-o, când am iesit să urmăresc norii, prea iesiseră in număr mare ca să nu trezească suspiciuni.
să scriu sau nu despre senzaţia de viu când de dimineaţă mi-am afundat degetele in esarfe cu modele si culori pentru fiecare dispoziţie, cu gândul bucuriei de camuflare sub haine suprapuse.
să scriu sau nu despre rochia galben mustar si sosetele roz inchis din picioare,una pe dos, una pe faţă, in timp ce firul memoriei vibrează precar sub greutatea acelei clipe prăfuite când mi-au fost dăruite.
să scriu sau nu despre faptul că m-am gândit la tine, la greseli,la abateri de la joc, la cartea cu coperte verzi din care iţi lăsai vocea sau sufletul să-mi recite târziu in noapte, iar cuvintele, prin difuzorul telefonului, se condensau,pătrunzând adânc si spulberându-se in frici. cartea cu coperte verzi,de care mă feresc, până am să-mi fac curaj să ţi-o inapoiez.
să scriu sau nu, planurile alunecă unele in altele, se suprapun pe alocuri, mi-am afundat azi piciorul stâng intr-un morman de frunze, au scârţâit sfâsietor, ca si balamalele unei usi vechi sau ca si durerea nestiută a unui om.
să scriu sau nu despre povestea scafandrului, atât de copilăreste imaginată atunci, când adunam pietre in stomac de-a lungul zilei, pentru a ridica ziduri in jurul viselor pe timp de noapte.
să scriu sau nu. e totuna,probabil.
e frig si e bine,au venit norii purtători de sprâncene incruntate si cărunte, a venit si vântul cu sunete caleidoscopice.

2 comentarii:

verde ursuz spunea...

cel mai frumos text a venit azi de la tine, era firesc. :)

zenobia spunea...

verde ursuz,cel mai frumos e când scrii cu sufletul, într-adevăr. şi cel mai greu, e firesc :)