marți, 24 august 2010

rififi,întâmplător

Nu,vara nu s-a adunat să plece, desi nici mult nu mai are să stea.
O fi vrut doar să verifice, are să zică cineva :deja?!
Degeaba mi-am pus la colţ gândurile goale, nu le scormonisem prea bine, sânt acolo, chiar dacă pitite cum trebuie, pentru a complica jocul, amintiri nespuse si chiar dacă se spune că-i mai bine să lasi trecutul inapoi, acolo unde ii este locul, eu am să le spun doar pe acelea de mi-au scos la iveală dinţii si ridicarea pomeţilor.
Jocul, impărţit mental doar cu ceilalţi si niciodată cu mine, isi intinde piesele sub cerul incă molcolm,intr-o perpetuă aparentă nemiscare, si mă pune la incercare, am să-i ghicesc oare ascunzisurile, fără să-mi fie frică si fără să fug vreodată din calea obiectelor ce-mi vor pune piedică sau mă vor mângâia, situatii la fel de infricosătoare pentru mine,de sub epidermă?
Nu, vara e incă printre noi, nu am cumpărat nicio floarea-soarelui anul acesta,gândul ăsta să fie al meu sau jocul o fi inceput deja?
Nu,n-are nicio importanţă, pentru floarea-soarelui n-are de ce să conteze de cine este condusă mâna ce o va alege pentru a stârni un zâmbet.
Doar cu oamenii e un pic mai greu.

Niciun comentariu: