sâmbătă, 7 august 2010

piciorul din groapa al becului desenator de himere

lumina oscileaza in intensitate,un bec sta sa-si dea duhul,nehotarat insa,in fata alegerii;ma simt intr-o secventa de film in care urmeaza punctul culminant,marcat prin detalii ce-si schimba structura;suspendata insa in acest pre-moment,important doar prin anticiparea relevarii,cu becul clipind cand orb el,cand orbindu-ma pe mine,ma gasesc aici parca dintotdeauna,cu un pas mereu in urma,desi ii grabesc pe toate cararile ce mi se bifurca in cale.
raspunde,daca esti acolo. tu,daca iti amintesti de tine. si tipa,daca poti,altfel n-am sa aud,mi-am inchis auzul in privinta tacerilor,scutura-ma tare de umeri,cauta adanc in priviri,vorbeste mult,despre furnici,apa de ploaie,specii de nori,impresionism,trompe de elefanti,bomboane de ciocolata cu menta,forme de zambet din fumul tigarilor,voci ragusite,mamaliguta cu branza si palarii de epoca.
raspunde,daca nu iti amintesti de unde ma cunosti. ia-ma in brate si lasa-ma sa-mi plang goliciunea de pe dinauntru,ascunsa de ochi multi,chiar si de ai mei, lasa-ma sa o plang in timp ce-ti numar,ca sa adorm,bataile inimii intretaiate de forfecarea genelor.
raspunde,fii aici chiar si cat sa-mi pot da seama ca nu pe tine te vreau.

2 comentarii:

Rareș spunea...

Observ, aşa, o neobservare, dacă-mi permiteţi... Se remarcă evident o dispariţie. Şi apoi, cu toţii ne dezlegăm în mister.

zenobia spunea...

Iar eu observ,dacă îmi permiteţi,în cazul dumneavoastră,o absenţă, cu care e greu să te obişnuieşti,odată hrănit cu acest tip de joc.