luni, 7 martie 2011

cele spuse de foc

se poate sa fie doar din cauza febrei, acest suvoi de ganduri, prinse in miscare browniana, prin crapatura ferestrei intra incipientul aer de primavara, e foamea mea vesnica de tine, inca dinainte de a-ti spune un nume si doi ochi albastri, inainte de a-ti scrie ghicitori printre ridurile palmelor, inainte de a-mi masura necredinta in perioadele de furie pentru tine.

se poate sa fie din cauza amiezii tarzii ce ma gaseste inca in pijamale,cu capul greu si orbite arse, cu oasele rigide si toata pielea calda, nu mai pot ghici demult ce faci tu si daca din casa noua asculti inca masina de gunoi ce obisnuia sa intervina in visul inca diminetii dinapoia pleoapelor.

se poate sa fie din cauza noilor mele pseudoreguli, cu creionul pe hartie imi iese ca nu am stat suficient nici eu si ca, incurcata in aceiasi scaieti ai monstrilor, nu am stiut sa spun : "eu sunt aici". se poate la fel de bine ca maine totul sa fie, ca si pana acum, doar praful de pe cutia cu vise.

Niciun comentariu: