miercuri, 28 octombrie 2009

declaraţie tardivă

Pentru că nu esti aici, am ceva să'ţi mărturisesc : nu te iubesc.
De cind te'am cunoscut, in acea sală de cursuri aproape goală si infofolită in frig, am stiut că nu'mi vei construi aripi. Că nu voi putea să'mi intrerup gindurile zimbind prosteste, să uit apa la fiert, să mă pierd de mine, să'ţi scriu cuvinte frumoase pe foi colorate, să'ţi iau miinile in ale mele si să'ţi privesc sufletul, să ne asortăm bătăile inimilor si zimbetelor.
Nu esti aici, nu stii că stau cocoţată pe marginea ferestrei si fumez. Fuioare de fum cenusii se impletesc cu norii, cerul ii fumează cu acelasi nesaţ cu care eu trag din ţigară. E amară si ii despic aroma, după ce vei intra pe usă voi inchide fereastra si voi ascunde pachetul.
Nu esti aici, dacă ai fi m'as aseza in fotoliu, cu genunchii cuprinsi in braţe, te'as privi din ceaţă , ţi'as spune că nu te iubesc.
Anii au trecut peste noi minţindu'ne, eu doar m'am jucat de'a iubirea. Cum altfel, cind nu cred in ea.
Degetele bat suprafaţa lucioasă a pachetului de ţigări. Nu te iubesc, inţelegi?
Zgomot metalic de chei in usă. As vrea să tresar fericită, să'ţi sar in braţe, să mă infior cind buzele tale imi dau răcoarea serii.
Aprind o ţigară, cu spatele la tine soptesc necunoscutului : nu te iubesc.

10 comentarii:

delaskela spunea...

e cea mai frumoasa declaratie de neiubire pe care am citit-o

Cecer spunea...

am stranie senzatie ca te cunosc... Sau ca te-am cunoscut candva. Dar asta ar fi imposibil, nu-i asa?

Anca spunea...

Nici eu....
Mi-a placut mult de tot.

zenobia spunea...

Sorin, să'ţi mulţumesc sau nu ? :)

Cecer, poate cîndva, demult, nu ştiu nici eu.

Anca, nici tu, nici eu, tare aş fi vrut să fie altfel. mulţumesc.

laura s. spunea...

si de ce nu pleci arc-en-ciel? dependentele nu-s bune, se hranesc cu timpul nostru si ne lasa obositi si batrani...

zenobia spunea...

Laura, nu ştiu de ce personajul nu pleacă. aşa am scris, fără un final drastic. dar ne putem imagina că ea e deja pe alt drum :)

Anonim spunea...

Intoarce-te cu fata si spune-i cunoscutului adevarul. La ce rost sa amanati ?

zenobia spunea...

poate că îi e frică de singurătate, poate personajul nu îşi este autosuficient...

mişca spunea...

poate că tocmai în neiubire e iubirea, că nu l-ai iubit tu, ci incoştientul tău ...

zenobia spunea...

Mishaela, sigur că şi în neiubire se ascunde o iubire, dar nu aceea, completă.